En Kram

Hej! Jag ska skriva lite nu om vad jag har gått och grubblat på ett tag..












En kram kan betyda mycket..
En kram kan säga att Jag älskar dig eller Jag har saknat dig. Men mkt mer..
Jag ger mina kompisar väldigt ofta kramar  och det är väl ett sätt att säga Hej eller HejDå på.
 De som är tillsammans kramar varandra för att säga Jag älskar dig,..
En kram kan betyda mkt mer för någon annan än för dig själv..
Men om en tjej kramar en kille (eller tvärtom) behöver det ju inte alltid betyda att de Älskar varandra..

Om nån dansar en tryckare med nån så är det väl på sätt och vis en lååång kram, men det betyder ju oftast att man Älskar den personen som man dansar med..
Man kan krama sina föräldrar för att man.. vill krama dom :)





Jag är lite förvirrad :S Kompisar, killen man är kär i och allt.. Men en kram av en bra kompis kan göra att man glömmer bort de och .. It´s feel good.. 

Jag kan förstå om ni inte fattar men det är bara mina tankar... 
 
Jag tror att en kram kan göra väldigt mycket, och att det kan man behöva... Iallafall jag kan behöva det.. 

Hoppas att ni förstår litegrann av det som står här :) För nu ska jag  sluta,,... Kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0