JulLov!! <33

Hej! Idag på skolan var det en ganska ovanlig dag.. Vi hade matte första och sista lektionen, alltså bara en lektion, men en låång en.. På matten skulle vi göra talföljder och jag var me Paue, det gick ganska dålit för mej :/ ..
Menmen, sen skulle vi till kyrkan, kvart i elva,.. I kyrkan sjöng Emma och Lina och dom var Superbra!! <33 Det var det bästa med kyrkan! :D
Sen kollade prästen på vi i min rad och vi fattade (iaf inte jag) inte att man skulle få gå, för han vart som tyst och rörde händerna knäppt.. Hehe, Sen for vi och åt på skolan iaf dom som ville, det var inge god mat (som vanligt) Spagetti med köttfärssås :( Så jag tog fil och flingor istället.. OCh jag har nog aldrig ätit så snabbt! För jag skulle få åka bil med Laura hem :) Kanske på 3 minuter jag åt upp maten :D
Sen la jag mig och läste tills mamma, pappa och jag skulle till stan.. Jag köpte typ inge :/  Men vi de andra gjorde de och de tog hela dan...
Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Men jag funderar på vad jag ska göra imorrn.. Eller justja, jag ska ju på julklapps byte ! :D Men det blir ju senare på kvällen, men på dan.. Ehe, då får jag väl bara sova ut och slöa till klockan slår... Ja, tiden har jag glömt men den står uppskriven nån annastans :P Orkar inte leta den just nu..

Men jag tycker min blogg alltid ser så tråkig ut, så jag ska lägga in en eller två bilder varje dag :) Hoppas den ser lite roligare ut då, :P Jag kan ju alltid börja nu, så här kommer dagens bilder :
...det vart inga dagens bilder :/ Det vill inte fungera :/ Då får jag väl pröva imorrn då.. Harebra! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0