Lördag ||Lucia

HejHej (: Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft lite fullt upp,..
Idag ska jag och familjen på middag hos Melissa :D Det ska bli kul, som alltid :D  Hoppas det händer nåt kul då :P ´    Ska  dit innnan, ska va me Melle en stund, kanske jag kan lägga in några bilder.. Vem vet :P


Igår hade vi typ Luciavaka me skolan, den började  18.00  och slutade 00.00 (:   Aina (fritidsledare) hade hyrt hela Örjanshallen så vi kunde bowla och bada och spela innnebandy. Vi i 6b skulle möta dom i 6a, vi vann :D Men det var bara matcher på 2x5 min, men ändå (:  Sen mötte vi 7a, dom förlorade vi mot:/ Men vi var bäst! :D  Sen var det modevisning, det var ganska kul att se på, för man kände ju igen dom flesta :P Sen så var det massor med saker emellan. Jag, Sofia, Emma, Linnea och Frida spelade bowling , Sofia vann (: Sen typ halv elva for alla till kyrkan och kollade på Luciavakan,  Ida i 9an var Lucia, dom som sjöng var jätte duktiga, men alla anfra oxå (:  Sen runt tolv så slutade de, och alla gick hem, hann inte säga hejdå till alla :/ Jag och några andra gick hem, jag var jätte trött när jag kom hem, men läste till halv två ändå, kunde inte riktigt somna för allt som hade hänt (: Men nu ska jag till Melle, Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0