Måndag (JULLOV!)

Hejsan! Jag har inte skrivit på ett tag jag vet, men jag har vart borta i helgen.. Okej, jag kan ta det från början.. Det börja med att mamma väckte jag, Celia och brorsan SJU på morgonen och vi fattade såklart ingenting! Det var ju på en lördag !
 Sen så sa dom åt oss att  packa lite grejor för att sova borta en natt och lite sånt, vi gjorde de, åt frukost och började packa in i bilen.
 Sen så åkte vi kanske en eller två timmar, jag vet faktist inte.. Jag och brorsan försökte gissa oss fram vart vi skulle,men  aldrig att vi kunde gissa oss fram att vi skulle till Lycksele och sova på hotell !!
 Sen sa de att vi skulle möta våran moster och kusin på hotellet. Men vi skulle först till Lycksele Djurpark, efter att vi vart där en stund ringde mobilen och vi skulle gå till éntren för där stod moster och  kusin, men inte bara dom, dom hade med dig våra kusinbarn :D (Ewe och Maggan)
 Gissa om  alla vart glad att se alla? Sen for vi runt i djurparken och kollade på allt och sen for vi till hotellet. Där kollade vi in våra rum och dom låg på fjärde våningen.
Sen ville vi barn gå ner och bada. Det var kul, för dom hade en utomhus bubbelpool och där var det kallt, för de var inte så varmt vatten vi satt i och det var jääääätte kallt i luften! Och när man skull gå dit så var de jäääätte halt!! Sen åt vi en lyxig middag och sprang runt på hotellet, det var kul för det var ganska många våningar.
Där nere fanns ett lekrum,men det var absolut inget för mig och ewe, men celia gillade det. :)
Sen hitttade jag och Ewe några soffor som vi satt i och bara pratade, där satt vi i säkert flera timmar, fast typ mkt spring därimellan, för Maggan Carl och Celia höll på med oss :P
Men iallafall, det var jättekul, vi tog många kort men jag orkar inte lägga ut nån bild idag, om jag hinner kan jag ju göra det. 
Nu ska jag och min kompis hitta på göra, så jag kan inte skriva nå mer.. Harebra! <3

Kommentarer
Postat av: KusinIda

Hej!

Ja den här helgen minns vi. Det var riktigt roligt och mysigt!! Kramar

2009-01-27 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0