Onsdag ..

Hej! På skolan har vi haft arbetsvecka, ni kanske förstår vad det innebär? :P Iallafall så började vi idag med att ha Sv.. Vi fortsatte med det vi hade slutat med.. Det var typ att man skulle göra dikter och x-tra uppgifter :/ Det var inge kul, men i slutet av lektionen så fick vi fika med bulle saft och pepparkakor :D Det var gott. För detvar bara vår grupp som fick de, inte 6a eller nån sjua :D Hehe :) Sen när alla nästan hade gått ut sa Cickie att mvi skulle pyssla nere i Sv - salen, men så var det inte, och det fick vi reda på 5 minuter före att vi skulle till GYMPAN!!! Och det tar ju typ 5 minuter att gå dit!! Så då fick de flesta nästan springa dit och ingen hade gympakläder med sig för gympaläraren hade sagt att de skulle vara skridskor.. Så typ ingen duschade efter gympan :/ Not Nice! Iallafall så hade vi mat efter de och det var gröt, och jag hörde någon säga attt det var FJÄRDE gången på terminen, lite väl mkt.. !!!  Efter maten var det (jag bara tror, har sämst minne!! ) typ pyssel i Sv - salen.. Inte kul pyssel!! och detsssssutom så hann jag inte klart min nissa så den såg faktist nästan ut som en ´apa'  :/ Alla andras vart mkt fiiinare!! :/ Fast jsg ska hänga upp min fula apa i granen :D Sen så var det slut på den skoldan.. Imorgon har vi bara lektioner till kl. 11 sen ska vi gå till kyrkan och ha avslutning och sen får man gå och äta på lunch på skolan om man vill, och sen e de JULLOV!!! :D <33 
Jag längtar dit :D  Idag var Josefine på skolan! Det var kul att hon hälsade på, för det var så länge sen man såg henne!  <3



På fredag ska jag Sofia, Emma, Linnea, Frida och kanske Ellen byta julklappar hos Sofia :D <33 Längtar dit :)  Men nu har jag inte nåt mer och skriva.. Harebra! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag längtar också! =]

2008-12-17 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0