Söndag :)

 Hej! Idag är det onsdag och det har inte hänt så mkt.. Har läst lite i ´´Om jag kunde drömma´´ av Stephenie Meyer,.. Sen gjorde jag lite nudlar och har slappat,, Mamma och pappas kompisar kom förbi en stund och pratade..  

 I onsdags (Julafton) så kom farmor, farfar, mormor, och moster till oss och firade jul :) Jag och brorsan fick mest julklappar :D ... Jag kan försöka förklara vad jag fick,  
  fodrade tjocksockar
 ljuslycktor
 massvis av pengar
 en brun tjocktröja
 guitarr hero 3
 böcker
 el - tandborste
 parfym och bodylotion
 och ännu mer parfym och body lotion
 kamerafodral
 godis 
...mm...
 Jag vart jätte nöjd över sakerna! :D Det var jätte mkt fina grejor :)
Vi hade jätte trevligt :) Se började alla att fara hem .. Och jag spelade lite guitarr hero :D

   Dagarna efter de, har jag inte gkort så mkt, eller jo förresten, jag har ju vart med kompisar :)
Igår så var jag med Ellen, Arvid och Sitthiphon :) JAg kollade innnn Ellen nya mobil och var hemma hos Arvid :) Fast innan vi var hos Arvid var jag och Ellen hos Ellen , vi var ute :) Vi var ute på isen och den knakade jätte mkt!! Fast det var nästan inge vatten förutom på kanterna och det var jätte läskiiit att springa mellan kanterna, för det var vatten inte så långt ifrån där vi sprang över :S 
Sen har jag varit med Emma oxå :) Vi var hemma hos henne, och hon hjälpte mig att fixa min blogg :D Den vart jätte fin, Tack Emma för att du hjälpte mig! <3 Sen efter ett tag så for vi hem till mig och spelade guitarr hero, de var jätte kul :D  Sen for Emma hem och jag pappa och brorsan såg på en dåli film.. Den hette typ Batman(nånting...) ... :/ 

I tisdags så var jag med Melissa :D Vi spelade lite dator och var med Ellen ute och åkte bob i Ellens backe :)
Nu ska jag gå ner och se en film som typ e bra :)
Harebra! <333 (Och jag lovar.. jag ska skriva oftare! )  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0