EnLitenTanke

Hejj :]  Jag har just nu fullt upp med att träna på läxor :( Har prov imorgon... I Engelska !!!! Så nu måste jag träna så att ögon ploppar ut.. :( :(  Idag fick vi reda på vad vi hade för resultat på förra STORA testet.. Jag hade ganska bra men jag hade kunnat fått bättre.. Men jag får väl vara glad att jag ens fick godkänt.. Fast jag brukar ju få de, men ja,..

I alla fulla fall så måste jag berätta att jag inte kan fara till A-plog.. Vi ska fara och äta julbord på Scandic med släkten och så har vi övernattning imorrn... Det vill jag ju int missa!! Fast jag kunna  till A-plog  , men som sagt det gick int,,  Men Celia kommer ju imorrn så jag har ju där min tröst :D :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0