Grubbel, grubbel..

Hejsan! Nu var det ett tag sen jag skrev.. Jag vet! Men har inte haft något att skriva om.. Eller haft tid men nu har jag de! :D
 Jag vill fara till Arjeplog och träffa tjocka släkten, och de nya kompisarna. Snart fyller min kusin år... Undra vad jag ska ge till henne.. Har ni några förslag? Hon fyller 25 år på lördag. (Innan dess ska jag ha köpt den,hur jag ska ge henne den innan lördag får jag lista ut sen :] )  Jag vill ge henne nåt användbart och inte bara nåt tjafs.. Hehe, nu låter jag ju som mamma :P
Hoppas att jag får fara dit i helgen för mamma så jag kan ge henne presenten och gratta henne :D  Fast i helgen kommer ju Celia till oss.. Hmm... Äh, hon kommer ju fler gånger! Jag tror att jag ska gå ner och fråga mamma redan nu faktist :)  Eller efter att jag har surfat klart.. Jaja,, Men nu ska jag surfa klart :D Kramiiz <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0