Kärlek,..

Hejsan! Nu ska jag berätta vad jag känner för en person. Jag är kär och alla mina kompisar vet säkert redan om det men jag är tvungen att skriva.
Det jag känner för en kille är mkt starkt. Han vet nog inte vad han vill, och därför .. ja, han vet om vad han betyder för mig och att jag alltid finns där för han,, men jag vet inte.
Om han inte vet vad han vill så ja.. då får han väl tänka och jag hoppas.. När ni nu läser detta så kanske ni inte fattar nånting, hehe , men jag kan  inte förklara det på nåt bättre sätt.. Han säger kanske, jag vet inte, men senare.. Det är svårt.. jag har ju väntat länge men..  Jag får väl hoppas och hoppas :D 
 Nu ska jag inte skriva en hel psalm bok, hehe ;) Kanske kan förklara mera sen.. Ska gå nu.. Kramiiz <33


Kommentarer
Postat av: Jojje

HAHA "Nu ska jag inte skriva en hel psalmbok" HAHAH Bra stina det var kul

2008-12-17 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0