Ny blogg!! :D

Hejsan Allihopa! Som ni ser har jag skaffat mig en blogg :D
Jag hoppas att ni kommer och läsa den så fort jag har skrivit i den!
Men som sagt så är jag ny på detta så det kan ju ta tid.. Hehe, nä men nog tror jag att det kommer och gå bra!  Lite bilder kommer ni väl oxå att få se :]  Här kommer lite bilder från en dag när jag, Melissa och Celia var ute och hade väldigt kul: - Melissa gör lite Crazy Moves!


 Melissa, du och hösten är som.. Värt att titta på! :D




Min älskade Celia <33 Du gör alltid så ''snygga'' poser när jag tar kort :D :] <3




 Mina änglar <3





Här kommer ett kort som jag vart väldigt nöjd med ! :D




 Inte den bästa kanske.. Men jag vart nöjd med den iallafall :] 


Det var den dagen! Den var rolig och härlig med alla dessa kort :] Nu hoppas jag att ni hade kul.  Kramiizar <33 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0