...

Hejj.
Igår var jag med Melissa :D Det var kul ! :]
 Vi var ute med Sarek och Frasse typ i en timme :D
Juste, vi är hundvakt åt Sarek, för mamma, moster, moster och Ida (Sarek matte) ska , eller har åkt till Ljungby, ska hälsa på morbror Peter och Gabban i fem dar :]
(Fast egentligen så ville jag oxå följa! Jäääätte mkt! Har inte träffat Peter och Gabban sen förra sommaren :´(   )
 Vi spelade sims och myste med hundarna :]
 Pappa tyckte jag skulle gå ut (jag hade typ suttit vid datorn jäääättelänge :O ), och då gick jag ut, efter en stuund kom pappa med renskinnet och saft och bullar och vi satte oss på bastuns lilla ute altan :D
 Frasse var oxså med :] Han behöver träna att inte sticka från oss, elr gården, och han är ganska så duktig !
På lördag tror jag pappa pratade om en valpkurs som mamma hade pratat om, i Skellefteå :] Tror pappa ville jag ska följa, kanske gör de?
Idag vaknade jag av att jag haddde två hundar som slickade mig i ansiiiikteeet xD
 Hehe, om man säger : (ett namn), Vakna !! då flyger Sarek upp i sängeen och slicka slickar slickar en i ansiketet :]
Sarek är Frasses förbild justnu, så han hängde bara på ..
Men en sak jag vart förvånad över var att Frasse kunde hoppa upp i min säng! :O
För Sarek har ju ganska långa ben, så det är ju en självklarhet, men Frasse?? Han har ju jäääääääääääääääätte korta ben, xD Han måste väl vart jätte ivrig? xD Hehe.. :]
Vetinte vad jag ska göra idag.
Vad ska du göra?


Peter & Gabban när dom gifte sig :]


puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag har bytt bloggadress:)

2009-04-17 @ 09:13:09
URL: http://vegetariskigelkott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0