Hundkurs ... elr?

Hejj !
Idag har jag varit på hundkurs, eller ja, kan berätta djupare om det snart..
Det var kul, och intressant!
 Jag trodde Frasse skulle vara en tuffing, men han var ganska så jätte mycket feg! :[
 I början då, kanske efteer en halvtimme så gick det bättre, då kunde han leka med Molly och Sarek, och några andra hundar..
Glömde berätta att vi var i en lokal bredvid Karamelltåget i Skeå, Karin var med , hon är matte till Molly :]
 Pappa haaade ganska mmkt Frolic (hundgodis) med sig, så han vart genast populär bland hundarna! :]
Vi var där i en och en halv timme cirka, så de var döslut efter allt! :
 Alltså jag tror aldrig Sarek , Frasse elr Molly har sett så små hundar förut, SAMTIDIGT! xD
 Det fanns ett agility hinder där, prövade lite hopp med Frasse , och han var jätte duktig! :]
Fast man får ju inte hoppa för mkt med valpar , för de kan få höftproblem när de blir äldre..
 Inte förrän 1 års ålder tror jag man kan börja så smått..
Undra vad jag ska göra idag? :]
 Vad ska du göra idag?

Typ såna småhundar och sånt agilityhinder var det.. :] Söt hund? Oja!!! :D

Svar tll Ellen: Jo du, det grå tangetnborde du vet? Det som är trådlöst? Iaf så har de dampat, så pappa har letat fram nåt gamgammel tangetntbord plus ikke trådlöst mus.. Så trasigt kan man nog allt säga! xD :]

Haregöttidetnästanvarmavädret! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0