Idag är en dag som är bra :]

Hejj !
Idag vaknaaade jag nio :/ Strax efter att jag gått upp så ville pappa jag skulle gå ut med hundarna ! :O
 Då gjorde jag mig kllar, och precis när jag öppnade dörrn, så ringde telfonen!
JAg svaarade, och Alva vill vara med mig :O
Klockan var typ halv tio, så jag var inte särskilt sugen på att vara med nån just då, var inte klar elr nåt ..
MEn jag sa att vi kunde gå ut med hundarna, sen se vad som händeeer..
 Så då gick vi runt lite och jag fick nnnågra låtar :D  och Alva fick träffa Frasse för första gången ! :O
När jag kom hem så busade hundaarna litegrann, men inte så mkt, sen la jag mig på Sareks fäll och myste lite me´rom.. Pappa håller på att laga skinka :D Mums!
Kan berätta att jag var med EmmaP igår :D
Vi var ute meeeeed hundarna och spelade GH och spelade spel och kollade på Jennifeers träning :] Det var kul, har inte vart meeeed henne på ett tag.. :/
 Nu ska jag göra allt och inget och sen gå ner och äta mumsiga skinka och ... potatis?? nåt sånt.. typ.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hänt nåt med tangentbordet? ;) Trevligt.:)

2009-04-18 @ 11:04:43
URL: http://vegetariskigelkott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0