Skola igen ..

Hejj,
 nu har vi so, skriver ´´förbjudet´´ .. hehe :D
Vi ska skriva om en uppsats elr nåt om nåt.. :S Fattar NADA! :/
Sarek  far hem idag :´( Men mammsen kommer hem :D 
Ska vara med Ellen idag :D Hon ska träffa Frasse och kolla på Arvids kattungar :D
Hans kattungar e jätte söta! Jag lovar ;) 
 Min favvokatt av de fyra är en liten tjej som jag kallar Lilly :$ Hon är svart och beich (hur stavas de?? :O ) randig , hon är annorlunda, de andra är mest gråa, lite vitt på tassarna kanske, men inte mkt mer..
På onsdag ska jag göra oprationen i munnen (har jag tjatat om de?? :O ) , jag kmr sövas och bedövas (tror jag), så jag kmr vara konstig efteråt, ca 6 timmar efter oprationen .. Så JAg ska var med Melissa :D Oxå  fara  på teatern, hur ska det gå?? :O Nu måste jag koncentrera mig på ´undervisningen´ :/ 

Haregött! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0