Valborgs :D

Hejj, förlåt för jag inte har skrivit på ett tag! :/ Ska bättra mig, men de blir ju sommar snart, och då ska man väl inte sitta vid datorn?? :P Idag äre Valborgs, ska grilla med Melissas familj, fast inte mamma elr Frasse, dom ska till Arjeplog, sen till Vuoggatjålme till på söndag.. Men men.. Idag gick jag hem från skolan.. Hade jätte ont i huvudet :/ Vart bättre efter att vartt hos mormor och myst med henne ett tag :D Vad ska Du göra idag då? Skulle vilja ha mer kommentareer, för jag börjar verkligen undra om nån läser min blogg?? Nu ska jag läsa lite och ta det lugnt så jag är laddad till ikväll ;] puss&kram

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Jag läser alltid din blogg =)Du kan ju visa mamma korten jag ha på min blogg sen i helgen när vi va i Vuogga. kram på dig

2009-05-04 @ 06:55:43
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0