baka

hejj, nu ska jag bakaaa :D
kladdkaka blev det!       Jag letade min receptbok, men kunde inte hitta den, jättestörande! så då fick jag leta på hittarecept.se, och efter nåt recept där ska jag baka.. Idag har jag inte gjort mycke, vart på promenad med Frasse, och juste!!       Jag har beställt klipptid här i hamn, lugg blire troligen, vad tycker ni, ska jag göra nåt annat än lugg? 
Sen var jag och mamma handla på Ica ...      och idag fyller min moster år ;D      Graatttis moster Maritha! <33
Idag kommer mormor hem från att ha varit bortta ungefär två veckor elr mer ;)         ska hälsa på hon, många kramar blire!

nu ska jag gör mej bakningsklar!

Vad har ni gjort idag?

harebäst!    

         Grattttttttis moster!              och alla andra som fyller år idag ;] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0