dååååååååligt

Hejj, jag har inte bloggat på ett tag, dåligt av mig!        Men jag har varrit hos mormor och där finns det ingen dator,.

Igår så följde jag mamma och pappa på stan, dom var på några jätte tråkiga möbelaffärer, dom e tråkiga för att jag inte fick ett smack xD
Vi var inne på Expert oxå, och jag visa m & p en dator som jag vill ha, den verka jätteproffsig! :D     dom nicka men såg faktiskt intresserade ut, och pappa har sagt NEJ till de, och nu så frågade jag när vi var där, och han sa näsatan ja till trådlöst internet oxå!!! :D :D    fast, jag fyller ju år i december, så ska jga få nån så blire antingen då elr till jul , elr så aldrig ..

Idag gjorde jag nåt dumt. Jag skulle knäcka till ryggen, men det blev nacken , och det kändes som om jag skullle svimma, så ont gjorde de, och nu har jag jätteproblem med nacken :'(   kunde knappt ta mej ur soffffan när jag sett på tv "/
Så nu är jag jätteförsiktig med nacken....

Var ute med Frasse idag, i en timme, det kändes bra, har inte vart ute på ett bra tag och gått :)
Idag så ska jag bara ta det lugnt..

Jag har kommit på att jag skriver mer på denna blogg än på devote, och ska nog fortsätta så, kanske iblad på devote ..

Imorrn bär det upp klockan 07.00 *suck*    - - ska vara där 08.40 - -
ska till tandläkaren, troligtvis spänna tandställningen, och undra vad jag ska ta för färg, samma igen ( rosa ) ?

  Frasse när han var jätteliten, och jättegulli ;]

   jag i stolen xD




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0