day 2

Hejj, dag 2 i skolan, kändes bra, förutom att matten började + fysiken. Jag och Emma typ halvsov på varandra xD
Lunchen var sådär, det var JÄTTE starkt! :O typ kottletter utan ryggrad elr nåt sånt, med potaitssallad som bara smakade dill, usch, not again please!
Sen lånade vi böcker oxå, Oönskad heter mn bok, minns dock inte vad författaren heter..
hann läsa 19 sidor, det vr härligt med lite bullerochprat, annars gåre oftast inte läsa, för mycket koncentration ..

Vi gick tills klockan var typ två, sen bare hemmåt, där möttes jag av Frasse och papps påväg till jobbe ..
Nu sitter jag och kollar lite på apberget, och fjolårets skolfoto, de flesta har inte ändras, men andra jättemycke!   lite kul och kolla faktiskt :)

glömde nog att säga att de har börja en ny tjej i våran klass (elr har jag redan berätta de? iaf ..), och hon heter Angelica :)
hon verka schyst, hon anpassar sig väldigt fort, trorja! ;)

aja, nnu ska jag inte tråka ut er,
XoXo

orka int ladda in nån ny ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0