ellen och jojje

var det som gällde igår!            Fast egentilgen skulle jag vara hundvakt   om man nu kan kaklla de de, mmen jag sa åt calle att det var hans tur och så for jag och bada med dom :D
Vi for på kallholmen, fastän det åska och var hur mörka moln som helst!     Men vi tog oss ett dopp iaf, !    sen fika vi och gick upp till ellen, där spelade vi ett konstigt spel, som heter M.I.G  vad det nu kan betyda , jag förlora! :P

Idag har deet vart en riktig slöa dag, jag har bara sett på tv, duschat oxå..  Var på promenad med Frasse som kanske gick på 20 minuter, han behöver ju rastas!      
Nu har Pajjo kommit, så jag ska vara med henne.     Mamma har lovat att vi ska få fara på Irna och äta.    

Undra hur många dagar det är tills min mobil är klar, den jag har nu är jobbig, högtalarna är jättekonstiga, vill ha min mobil!
Måste fråga Anna om de...

harebäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0