....................

hejj,     igår när vi kom hem till mig fixa jag lite i mitt rum och sen ville vi faara ut, för både jag och Linnéa höll på somna .
vi var tvugna att ta med oss Frasse, så vi gick till kutrjan och kolla in kaarusellerna, men det var inge kul, så vi satte oss på bryggan (en av de alla) och bara prata, sköööööööönt kan jag veerkligen säga!  sen for vi hem, och jag hade inte ätit middag då heller, så jag tog lite sallad, sen låg vi och prata tills vi somna :)

 Jag vakna av att telefonen ringde, men eftersom den hade väckt mej, fick den som ringde skylla sej själv att den väckt mej, så jag svara inte xD
 så då låg vi ett tag sen gjorde vi oss klara, och sen var JAG tvungen att gå ut med Frasse, men jag tog bara kvarteret, för jag var faktiskt med Linnéa!
Sen fo jag och Lenne till kurjan och låg på bryggan och gjorde inte så mycket ... Sen kom Paulina, och sen Lucas :]     vi for hem till mig och gjorde inte så mycket, sen var Lenne tvungen att fara hem :(    Sen såg jag Lucas och Pajjo på film, och jag fick jättegulliga bildeeer på Pajjo :D Sen for Lucas hem, så då satte jag mej vid datorn, och Pajjo fortsatte se på film.
Jag försökte fixa min design, men det gick åt helvete "/          så jag BER alla som kan göra sånt, hjälp mig! Jag är i desperat behov av de! :$

Jag och Pajjo ska sen och åka 1 (om inte, möjligtvis 2? )  karusell, JIPPPI :D      men det finns bara en karusell som går och åka, och sen typ bebiskaruseller  "/ 
Så nu ska vi ner och äta, sen längta lite efter Linnéa, sen göra nåt :)

harebäst! ;*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag skulle kanske kunna hjälpa dig, men jag är inte så duktig på blogg.se längre :P Ett tips är att byta till DEVOTE! :) annars kan du kolla in på snyggareblogg.se

Rutger-filmen är klar! Kolla gärna in den på min blogg, kram.

2009-08-15 @ 11:03:51
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0