.......

Hejj "alla läsare" :)
Idag vaknade jag av att Melissa Knappade på mobilen, och då fick jag damp så j ag "pratade i sömen" å sa att hon skulle hålla käfft! :D

Sen for vi ppå ica å skulle köpa nåt och sen på sibylla, onödigt!

Sen for vi på alba och skulle köpa nån dricak till hennes mamma och sen for vi till mig. Och nu sitter vi här, Melissa med näsan framför bärbara och jag meed en fläck på mitt nya linne "/

Måste bara berätta att min lillebror ska LANA idag, och han är överlycklig, för det är första gången, och han har väntat sen i slutet av Maj, och får nu göra det några månader senare.
Så därför kommer jag inte kunna ha datorn idag eller hela helgen :'(

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0