hemma, elr i tallmo

Hejj, nu är jag hemma i Tallmo, :) Jag fick en fisk på nästan ett kilo, en Aborre, det var kul! Fick rensa den själv, inte kul! Hoppade från en båt och badade ett tag, kul! Fick åka Epa (stavas?) och det var kul, dom hade inrett jättemysigt, ! Var med Ewes kusin Ante, det var kul, ;] Typ allt var kul, föruutom alla mygg och knott!! Jag har tusentals och d¨å menar jag tusentals på benen och fötterna! Det första jag gjorde när jag kom hit var att duscha, hade inte duschat på vem vet hur länge! Det var hur skönt som helst! Imorrn ska jag hem till älskade Skelleftehamn, guuuuud vad jag saknar alla! Ska åka med 17 bussen, tror jag, hoppas på de iaf .. Nu är det städingtime! Maria vill städa, hon säger att det är slut på "semestern" så det är väl bara att hjälpa till :/ ^^ Ska lägga mig tidigt ikväll, så jag hinner vara här nåt innan vi far till Arvidsjaur ... Ät och drick med din vän, men gör inga affärer med honom. Det är sant ! ;p harebra :*

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Du verkar ha haft kanon dagar i Tallmo =)

2009-08-03 @ 12:51:02
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0