ingen rubrik

Hejallafina!

Idag var det bara lektion tills klockan var typ 10, för halv elva skulle vi (som ska gå fotbollsklass i 6an å 7an) åka buss till morön och se på Sverige - Finland Landskamp P94   .. Vi åt pannkaka på Moröns skolan, men man fick typ snåla, för det hade blivit missförsstånd å ingen hade beställt mat till oss som kom från Örjan.. men vi åt oss mätta iaf .. sen gick vi typ 100 meter från skolan (deet var iaf vad MIcke sa, och som jag inte troor på)och sen så var vi på fotbollsplan, där vi skulle se.

Matchen var 2x40 minuter och det fanns typ ingen sittplats så vi stog hela matchen = Stina ont i benen nu. Det var typ nån ffrååån Fazer som delade ut gratis brödpåsar, (med jättegött bröd i) och man fick två var, men sen vi entrén så  skulle vi samlas och där var ännu mer bröd, så jag har nu tre påsar i frysen, och jag vet en som tog sju påsar bröd xD   mycke fikabröd senaste veckorna! :D

Nu sitter jag här, ont i ben och nacke, magen därpå, och vill sova, känns som om att jag inte ha sovi nnnåtpå hela natten ...

Måste typ städa mitt jävla rum idag, usch, vill ba sova...

aja, men nu så ska jag äta min risifrutti å sen städa "/

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0