jag är bloggsugen!

hejjallani!                          idag har det inte hänt så mycket.   Blev väckt av mamma som ville jag skullle följa på promenad, men jag orkade bara inte! klockan var ju faktiskt bara tio, och jag var nyvaken, nää inte de inte!
låg och såg på tv tills klockan blev två, sen städade jag min hamsters bur, sen slöade jag vid datorn, det vart en riktig slöa dag..     juste, alva kom förbi och ville låna ägg, dom skulle göra pannkakor ..   sen så var tuula och moa hos oss en stund, jag var "kompis" med henne ett tag, jag hade ont i foten, och hon ville springa och vara ute hela tiden, (hon ska börja ettan) så det var ingen hit ...    sen haade jag och mamma köpt dip och grönsaker, fast hon hann inte smaka, hon  följde till tuula och då hon kom hem var allt slut! xD          hade tänkt beställa klipptid idag, men kom på att det var ju lördag, och lördag = stängt :/                                         förässten, tror ni att jag passar i lugg?           den kommer ju att bli lockig, men det gör inget?     jag funderar hur jag ska göra, men jag vill iaf göra nåt med mitt hår, blir det fel så växer det ju ut igen! :)

nu ska jag sms med dom som är vakna, och sen kommer jag väl att träffa "John Blund" :P


harebäst!


   sökte på lockig lugg, och ja, ni ser vad jag fick fram xD      

   sökte på platt lugg, kanske mer åt det hållet deet ska bli?     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0