klippklipp

Hejj!
Igår så vart det dyrt för min kära mammma, men nytt och fräscht i Stinas garderob :D
Vart jättenöjd med kläderna.

Orka int skriva upp vart jag köpte dom, för då måste jag lägga in bilder, och då dampar datorn, så nejtack!

Igår när jag kom hem så fick jag idén att fara på Bodaborg, och ringde till Emma men hon hade zon läger och då har ju såklart sofia, fridaa och linnea oxå de "/  så då sket sig de me dom, men jag ringde till LinaN och hon ville , och då ringde vi till Jojje, Olivia, Ida (Olivias kompis) och LinnéaJ :D     Så då blir det Bodaborg me dom på söndag. Danföre(danföre)skolstart!

Idag kommer det och låta klippklipp och vips en lugg kommer fram :D       13.15 sitter jag där med en kalleanka tidning och vänta på att få se mitt nya Já!

Ska vara med Paulina sen och vi ska ha kuuuul?! :D


Nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen bär det nog av till Hårteamet (salongen heterså)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Ida

Men va roligt at få se dig i lugg! Då måste du lägga ut bild! =)Kram

2009-08-21 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0