skolstart

Det gick ganska bra, förutom att jag kom försent det första jag gjorde, åååååhhh! så himla typiskt mejj alltså, pinsamt lixom!
Fast, om ni läste mitt förra inlägg så digggade jag inte att vi skulle ha kemin som klassrum, och vet ni? vi ska inte ha de!! :O
Bildsalen blev det. (Det var inte bra men inte så himla dåligt heller, men betydligt jättemycket bättre än kemin! Så jag får väl nöjja mejj med det då.) Så det var faktiskt en lite orsak..   Och att jag tog förgivet att vi skulle börja 8.30 som förra "året" , men det var tydligen fel, 8.20 börja vi nu, och jag var fem minuter sen..

Jag hade ganska ont i ryggen innan jag kom till skolan, men när jag suttit i dom jättehöga stolar och i dom alldeles för låga bänkarna så har jag nu jätteont i ryggen, not good at all! "/   om ni vill veta så sa jag till cickie ( en av mina "mentorer" ) men som ba nicka typ "och??" .. så nu ska jag typha on i ryggen hela läsåret iu sjuan, jätte härligt lixom .... inte precis "/       hade ont i huvet oxå, mamma sa att det kan bero på att jag typ måst ha glasögon ( inte bra! ) , elr så att jag haft ont i nacke mycket ... vill till en knäckatillryggengubbe .. elr iaf en akupunkttör (stavning?) , ni vet en som sticker typ nålar i ryggen..

ska gå i typ fotbollsklass, elr gör de (osäker på om jag ska fortsätta) , men har inget som har typ med fotboll och göra, så måste snabbt upp till skellefteå å handla lite grejjor till de..   

idag händer inte mycket, juste, fick slut på gratis sms, så då vet ni varför jag inte svara .. har typ ba 11 kr kvar .. men ska snart fylla på pengar = gratis sms igen! =D

långt inlägg, jobbigt och läsa?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0