slut på rubriiker

hejj, alltså att hitta på rubriker är verkligen svårt! Speciellt om man inte har mycket att skriva om ...som nu?

Tandis gick bra, ont i munnen, men det gick att äta iaf, men nu är det svårt och tugga tuggummi, *buuhuu*  .
Sen for vi in i Skellefteå, skulle till Telia och fixa nytt sim kort, mitt var tydligen gammalt elr nåt sånt ... Så jag får det på fredag i postlådan.

Sen var jag med Melissa, som jag fortfarande är med, och som jag åt surströmming med. :D

Sen kom jag på att ingen ssvara när jag skicka sms , men visst, jag skickar det ganska ofta, men jag har skurit ner på smsen, annars blir jiu alla galna xD
 
Nu sitter jag och Melle och datorar, som ni kanske förstår? :P
Fast hon spela sims på bärbara, (som i för övrigt inte funkar som det ska på den bärbara, är lur om att den inte orkar med hela spelet ... ) och jag på den stationäeäera :)      

Imorgon ska jag och mamma på stan och inhandla inför skolan, kläder ofc!  :D

Nu är det nära om att få en bärbar, jag har hört fåglar viska i mitt öra, inget sagt, inget hört ;)

Nu ska jag dampa lite på MSN som aldrig funkar , NOT FUN!  "/

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0