soligtbrabra

Hejj, ett tag sen jag skrev, I know ..

På tisdag (tror jag de va) var jag med Ellen, och hon sov över hos mejj :)
Sen skulle vi till PiteåHavsbad, så då fick hon följa :D      Det var jättekul, pappas kompis kände några där som vi skulle typ vara med, och dom hade tre jättegulliga barn!
Åkte toastolen tusen gånger ! Ellen fick aldrig nog! (det var första gången hon var där, tror jag )     Dom hade byggt om så det var typ där dykarklockan var förut var några iskalla duschar som luktade asgott!       men dom hade kunnat göra nån mer ruschkana elr iaf ha kvar dykarklockan !

Vi var sö trötta när vi gor hem så hon for hem till sog och jag till mej ...

Idag har jag vart ute med Frasse och gått, i EN OCH EN HALV TIMME
StolT!    fast han badade ju ett tag, men ändå.   
Kanske ska vara med nån kompis sen, men nu ska jag läsa bloggar (som jag inte heller har gjort på ett bra tag)  



Harebäst ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0