städardags och karnevalen i kurjan

hejj, idag är det städardags som ni kanske kan läsa på mi rubrik.  Inge kul, nejnej, men ska det vara fint får man lida pin. inge bra ordspråk, men det är sant "/     så idag ska jag städa mitt rum, elr har redan gjort de, nästaan klar, sen ska jag på karnevalen i kurjan, som inte blev av igår ...  calle och edde är redan där, men måste städas först ... sen ikväll ska jag elr familjen på ett 40årsöverasskningsfest till mamma och pappas kompis ...   det ska bli kul, gillar överasskningar, speciellt om man får en ;D
men nu ska jag vara duktig och städa "/        

haaarebässst

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååååå.. Jag vill oxå på Kurjan!

2009-08-16 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0