stinamelugg

Hejj alla!
Nu sitter här en nöjd Stina med lugg på huvudet! (not ordagrant xD )
Var väldigt osäker när jag satt där i stolen, men nu är det helt okej!

Köpte en kletaingrej till håret, så att inte det blir så jättenött när man plattar det .. Jag fick tom rabatt! Det kosta egentligen   99 kr, men fick den för en 50 lapp, undra varför!? Billigt iaf, för den är jättebra! :]

Melissa och hennes mamma ska tydligen äta middag hos oss idag, det blir (tror jag) oxfilé och pressssad potatis :D dom ska ta med sig nån sallad elr nåt sånt ..
Ska vara med Melissa och Alicia efter maten, troligtvis..

Jag vet ingenting idag, som ni kanske ser ^^

Celia ska vara hos oss i helgen! :D :D :D :D :D
Äntligen ! Jag har sakna henne asmycke juh! ;D

Nu ska jag fixa middagsbordet, sen lägga in bilder så ni få se mitt nya jag!

sv till KusinIda: Joo, man måste ju pröva nå nytt, jag var less på min gamla frsyr!
Ska lägga in blider :D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0