tekniken vill jävlas med just mej

hejj, just nu är jag jättetrött och vill bara gå och sova, klockan är rätt så mycket kan man säga..
MEdans jag väntatde på att batteriet till kameran (glömde säga att det tydligen inte laddas när man för över bilder och då tog de slut, så jag har väntat på att det ska laddas klart) men nu har det de, och jag väntar på att det ksa bli klart. Och nu har jag klickat mejj fram, så jag tror bilderna som jag har tagit kommer meh, får hoppas de iaf!

Nu känns det som jag tjata om en och samma sak, men det är juh för att jag inte vet vad jag ska skriva om...  Ge mej förslag så det blir roligare att läsa!

Komjustpå att jag var ute och sprang en liten runda med Frasse ikväll, vill juh få ordning på min kondition det är bara å sätta igång ....kämpar på me de, det är kämpigt, men så länge jag har Frasse som min "springakompis" så klara jah de nog, för han säg inge och det är ganska skönt ibland, och han har blivit så himla duktig och har börjat lyssna på mejj, jag är så himla stolt över han!
kan säga till er som är intresserade att han ligger ihoprullad som en boll ivåran sackosäck (stavning?) och sover helt lungt, så himla sött! :*

nu ska jag halvsova tills bilderlverförningenär färdig, sen hopp i säng direkt!


bilderna kommer imorrn, eller alltså senare idag ^^

pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0