trööööööööttt

Hejjnialla.

Nu har jag kommit hem från Bodaborg.
Vi gjorde lag, och mitt Jojje och Melles lag hette lag Lås! :D                             *host* hehe, jag höll i mitt lås i handen och det var panik hitta på ett lagnamn, så det passade, dom andra tyckte oxå det var "bra" xD
Vi fick 5 stämplar *småler*         vi var så himla smarta! vi gick absoluuut inte och fick en massssssa ledtrådar  alls! *hosthost*

Lina Olivia och Ida fick ALLA! gRRRAAAAAAAAAA!
Menmen, vi hade juh kul, och det är juh det som räknas, det vi betalar för...
Sprängaren, Lazy, Cliffhanger och två till, jag har bra men kort minne!        

Fick nyss ett samtal, från min älskade Paulina! (som sagt, skola imorrn, sommarlovvet SLUUUUT!) Hon sa att vi (7b) skulle få KEMIN som klassrum!!!!!!!!!!! *gråter floder*             ååååååååh! jag hatar kemin! ämnet meh!!!!!!!!        vi har t.o.m INTE en whiteboard, utan en sån där tavla med krita,!!!!!!!!!         asssså!            jag hatar kemin! :'(
och 7a skulle få fysiken, det är juh bättre klassrum juh, iaf whiteboard!        :@

nu ska jag förbanna svära och tänka väldigt onda tankar om den som bestämde klassrummen, och sen sova.
helt slut efter bodaborg...

XoXo     men inte på de som bestämde klassrummen!!       xD       =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mohaha :P

2009-08-27 @ 19:38:42
URL: http://lillellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0