tröötttt

hejallani!


vakna nyss, var vaken till klockan var halv sex, kunde inte sova ..  Jag och ewe har vänt på dygnen helt ! Intebrainte ...
Vaknadee runt tolv, för det levde om där nere ... Ska gå ner och bli människa, sen bär det av till Arvidsjaur, få se hur det blir där, om Ewe ska följa elr inte, och om vi ska träffa kusin Anna ... Jag vill på DollarStore, men hur det blir me de vettefan ..

Huvudvärken vrider sig i skallen, och kan knappt hålla ögonen öppna, fördtår inte hur jag ska kunna vara vaken hela dan! ...


18 dagar tills skolan börja! (?)      LÄNGTAAAAAAAAAAR! inte efter skolan, men allt annat, kompisarna, och kompisarna och kompisarna!

nu måste jag gå, skriver om jag kan, hemma i skelleftehamn alltså ....

harebäst! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0