vänta sug

väntar ppppppå att bilderna ska laddas över, de sug, för de e typ runt 800 bilder, och tro mejj, det tar tid!
lyssnar på nnickelback på Forstwire = nåt lite kul att göra ... Kommer att ta en stund, men jag kan säga att kunde bara ta kort på två grjjor, de andra orka ja int leta reda på ;p

Kunde vara kul om ni som ha mitt nummer smsa meh mejj, har så himla tråkigt!

Mams å paps är på typ Matfesten å Calle hos kompis, visst Frasse e meh mig, men han vill sova, så han kan man inte leka meh "/

punktpunktpunkt  

kommer att visa bilderna sen, jag e typ stolt, jaag orka ladda upp bilder! ;O

XoXo

Kommentarer
Postat av: Maalin

SV: tack så mycket :)

jaaa surströmming är super gott ! :D

2009-08-29 @ 20:08:02
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0