vitbergsbadet

vart det idag :D            med melissa ofc ;)                     hennes mamma följde oxå me, .....
Vi var där,  det var skitkul!            fast mina simglasögon (som är jätte ful men bra om man inte vill ha svid i ögonen! ), som är röda,   gick söndeer, och då vart jag ARG! ^^                             
sen for vi till ica maxi,            melles pappa hämtade oss, lucas följde oxå me ......             och handla, sen for vi hem till dom och vi såg typ på tv hela tiden ,för vi var så jävla trötta ! ^^        

sen for jag hem , och frasse nästan dök på mej när jag kom, kul att han blir så glad när man kommer ;D              pappa sa att jag skulle fara på promenad med han, så dåblev det kiss promenad för han ......     han var jätte duktig, smet aldirg! (han brukar göra det :/ )         jag brukar aldrig ha han i koppel, bara om det är nödvändigt (okej typ alltid, men jag tränar han juh! )      :)    


Vart ett himla konstigt inlägg!               




orka inte lägga in bild, men harebäst! ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0