1 februari

 Hejsan! Idag vaknad jag runt halv elva, men orkade inte gå uupp, så jag läste ut en bok, som vaar ganska bra, jag tror den hette Inbrotttjuven eller nåt såånt..Sen gick jag ner och åt ffruukost, Celia satt vid bordet så jag satt och tjollrade med henne tills jag var klar (hon äter ganska långsamt ) och då klädde jag mig och hade inget och göra så jag gick till datorn,   och där ssatt ju såklaart mamma!! Menmen, sen kollade jag vad Celia och Nova gjordde, dom lekte nåt med alla mjukisdjur, typ att dom var pokemon,, så fattade jag de :S Iaf så ville jag gå till datorn senare,,, för att kolla om virus programmet hade tagit bort viruset , och det hadde den! :D Så nu är inte min blogg puckadde längre  ! :D   Vi kanske ska fara och åka skridskor sen, men bara kanske, mamma måste göra allt annat  , så det får jag se om..  ... Nu ropar mamma, hon vill att jag ska sstäda burres bur :/ Blä ! Men jag är väl tvungen :/ Men innan jag städar hans bur så   ska jag faktist lägga in dagens bild ! Här kommer den !  ---> 



 Fint va? nästan utanför mitt hus, öppningen till
De Stora Havet ! :P 

Harebra! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0