20/2 Fredag !! :D

Hellu !
Idag har det inte hänt så mycket .. inte undra på de! Det är ju halv åttta på morgonen xD Men men .. Celia kom till oss igår, hon ska nog stanna hela helgen :D :D :D På lördag ska jag till Sofia och ha kul :D  JAg har köpt en proffsig grej till hon, men kan ju inte skriva vad det är för läser kanske min blogg.. Iaf så längtar jag dit, för det är nog det enda som händer i helgen .. (vad jag vet :)   ) Idag ska brorsan hämta Molly hos Karin :D Eller kanske .. Han e sur för att inte han får datorn, och jag fattar inte varför!? För han sitter ju varje morgoon och nu när jag sitter här, gör han allt för att göra livet surt för mig!!! Jaja, men så är det väl att ha syskon .. (inte kul! ) Hoppas Molly kommer idag, för hon är en riktig gglädjespridare! Vill vara med nån kompis idag, så vi kan vara med Molly och Celia ! :)    Vi har svenska prov på tisdag! Och jag som inte har tränat!! Måste ta hem idag ..  Och är det nån som vet när/om vi ska bada isvak?? För det vet inte jag !! Och jag vill ju göra det ..    Är det nån som vet när Twilight senaste bok kommer ut?  Jag har inte sett filmen, men läst alla böcker som har kommit ut (på svenska)! Lite fuskit!  Men nu måste jag göra mig klar ,, .. Men först vill jag Gratta Natahlie i 6a som fyller tretton år idag!!!  Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0