25/2

Hellu!
Igår badade vi isak! Det var inte så kallt när man liks hoppade i, för jag trodde det skulle vara absolut mkt kallare! MEn det kallaste var nog när jag kom upp och skulle springa till bastun! Då sprang jag järnet till bastun! Bilderna kunde jag inte ladda in :/ Men jag ska försöka fixa in dom sen ..  Det var ganska många som ville bada! Och jag trodde hålet skulle vara mky större!  Inte så litet!
I veckan har vi inte haft några läxor :D  Men det är väl för att det är sportlov nästa vecka (eller är det de?? ) .. Det går vinterkräksjukan, magsjuka, förkylningar (som det alltid gör) , coh alla slags sjukdomar nu, men jag har klarat mig! Ganska konstigt! Iaf så är jag glad att slippa att vara sjuk, typ alla e sjuka nu!! :( Men nu ska jag till skolan, har lite bråttom xD Förresten, idag ska vi kanske fara och äta hos fam Kerttula :D Men bara kanske, vet inte varför, fick inget vettigt svar av mamma.. xD Ojjsan nu har jag jättebråttom! Hinner inte lägga in nån bild :(
Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0