3 / 2

Hejpåeralla!  Idag har jag  bara suttit vid datorn, gjort engelska, spanska, och allt annat som man gör på datorn, .. Skolan var väl rolig, fast jag hade ont i magen hela dan, och i huvut! :/ De var inge kul, jag kundeinte koncetrea mejh nåt ! Men rasterna var som vanligt roligast, . I måndags så var jag på dansen me EmmaE , de var jättekul ! Fast vi dansade inge, för vi skulle bara bestämma låten, och göra olika övningar, . Vi är lediga ppå fredag och måndag !!! Lärarna ska ha Kompetensutvecklingsdagar, omde nu stavas så,  :P . Undrar vad jag ska göra dom dagarna, funderar på att åka till Arjeplog, om nu inte dom jobbar där borta,.. Vem vet?!   Iaf tycker jag att alla som har en blogg inklusive mig, ska skriv varje dag, för annars blire ju tråkigt att läsa samma inlägg varje gång man kollar på bloggen, tillslut slutar man ju att  kolla ! Och förrästen, om ni tittar in min blogg, kan ni gärna kommentera, för de e alltid kul att få lite kommentarer, men ni kan ju oxå alltid berätta hur man svarar på kommentarerna xD För de vet jag inte hur man gör ! xD Iaf så vill jag att The sims och många andra dataspel ska fungera på datorn, för datorn har dampat fööööööör länge nu !! Säkert i flera månader ! :/ Not fun ! Dethär är inge kul de heller : Att jag mmmåste vänta på att pappa ska fixa en DATOR till mitt rum, har allt annat, mus, tangetbord, skärm(tv:n) ALLT förutom datorn, och de SUGER ! Nu tycker jag att jag ska träna på ma läxan, bara för att få bra betyg, men innan dess mmåsta jag visa Dagens bild !  --->


 Söt va? :P


Harebarasåjättesuperdupermycketjättemycketsuperduperduperduperjättemycketjättebraheladan! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Vill du komma till Arjeplog så är de bara höra av dig, du är alltid välkommen! Å snart flyttar jag ju till Arvidsjaur så då blir de ju liute närmare för att hälsa på mig dessutom, åsså ha du ju Evve där oxå, skoj va? =D

2009-02-06 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0