8 februari

Hejsan! Jag har inte blogga på nån dag.. Jag vet!                                               
   Men jag kan ju berätta vad som hänt i helgen!   Torsdag
var jag med Pajjo, och vi hade jätte kul! Vi bakade nnågra jättegoda muffins! Och jag fick ju till uppgift att leta reda på nåt gott recept, och det lyckades ju jag med,, men samtidigt förstod jag hur mkt bak/mat sidor det finns! På tiio minuter hittade jag kanske 11 hemsidor och massor med recept, och det sååg jättesmarrriiigt ut! Ni kan ju gå in  på http://www.tasteline.com/recept/Bea_s_Chokladmuffins om ni vill pröva baka dom själv, och om man vill kan man ju som vi gjorde, hacka lite ljus choklad, och lägga på dom när man precis har tagit ut ur ugnen, så de smälter, och sen är dom perfekta att stååppa i fryysen efter att man e pråååpppmätt på dom :P! :D Vi hannn smaka lite muffins precis innan Pajjo skulle hem, för hon fick inte såååva hos oss! :( 
Fredag
var jag med Pajjo oxå och vi var ute en och en halv timme och vi hade jätteroligt, vi vaaar stelfrusna när vi kom in, och tro mig det var inte kul! Men när vi kom in så var vi med Celia o Nova. Men jag måste säga att datorn dampa och att jag hade jätte kul i hlegen, så allt jag skrev om hsr försvunnit och det orkarjga bara inte skrivaa om. Men hursom helst så ska jag kanske vara med Emma sen och Pappa fyller år idag :D Harebra! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan ! , man ser inte länken på chokld muffinsarna, ska jag ändra färg?

just det du får sex kronor på tisdag också :D

2009-02-08 @ 22:12:45
URL: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0