Allt dampar ! ! :/

Hejsan ! Alltså min blogg e helt puckad!! Jag hade typ skrivit tre gånger så mkt på förra inlägget men det försvann bara och ja, det är superhyperdupermkt STÖRANDE ! Så om ni kanske vet eller ver kan ni ju alltid hjälpa mig, för det är inte så kul om inte bloggen fungerar ! :/ Jag skulle bli jätte tacksam för det! ;D 


Såja, nu ska jag berättta hur min ikke intressanta dag har vart!
Den började med att jag vaknade runt halv tio och kunde absolut inte somna om, hur jag än försökte för jag tycker ju man ska få sååva länge sista lediga dagen innan den så kallade skoolan ! ! Men men, iaf så gick jag ner och gjorde frukost och satte mig vid tv:n och mumsade :D Sen tyckte jag inte att det var nödvändigt att göra sig klar,  (fast mamma hade sagt att jag skulle göra mig snabbt klaar och vara med en kompis xD )så jag låg och latade mig i sååååffan och zappade mellan kanalerna, (dom ynka kanaler vi har, typ 8 kanaler!! :@ ) och efter nån timme i soffan så tyckte jag att jag skulle stiga upp och duscha och sånt, det tog typ 45 minuter innan jag vart klar, ( typ snabbt för att var Stina Åberg! xD ) och sen gick jag upp i mitt rum, hade tänkt spela GH men vart lat, så jag satte mig vid datorn , och ja nu sitttter jag här ! Har inte gratis sms längre, men det tänker jagha inom kort! :P The Sims dampar på båda datorerna och typ alla andra intressanta spel! :S  Nu har jag väl inte så mkt att skriva om .. 

Svar till kommentaren från Emma : Syns den inte? :/ Det var ju inge bra! Jo du kan hjälpa mig mee de, det vore jätte snällt! <3

Här kommer dagens bild -- >






 
Grattis till alla er som fyller år i Februari! Det är många i min närhet som gör det så nu har jag sagt de! ;P <3
   


Harebra! <3 

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACCK :)<3

2009-02-10 @ 14:25:04
Postat av: Emma

asså du kan ju kommentera på min blogg, så att jag ser att du har svarat, :D?

2009-02-11 @ 18:48:20
URL: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0