Äntligen Lördag!

Hejsan! Idag vaknade jag runt tio och gick upp och duschade och stog typ på toan, ja, det var nog två timmar! jag vet det låter helt crazy!, men så är det!! Stog och sminka mig och fixa håret och sånt, det tar tid för mig ! xD Jag har gjort mig klar för jag ska ju till Sofias fest ikväll :D :D :D Det ska bli kul! Så nu sitter jag här, fryser om händerna, och gillar inte tanken på att måste gå upp till Sofia i dethär vädre .. !   Spelar blokus med Sofia på datorn :D  Det är ganska svårt! Tror att hon kommer att vinna! xD  Men nu ska jag letta en daagens bild och leta reda på min kamera så jag kan knäppa nåt kort på festen! :D 
Dagens bild -- >


  Party Queen! (inte jag iaf! xD)


Harebrapåenlördagsomjagvillskablisuperbra!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0