:D

Hejsanhoppsantjollevippenpådigdu!   ;P
Idag på skolan var det väl ganska bra,, förutom att vi bytte platser och jag hamnade vi samma igen! Innnan satt vi såhär (på ett ungefär ! ) : Jag, Milad, Judith och Hannes, och nu sitter vi nästan så oxå ! xD Milad, Jag(i hörnet), Hannes, Judith !   Det vart inge kul .. 
På svenskan hann jag ganska mkt, faast jag var typ halvdöd ! Känn mej ganska stolt ! Spanskan var okej, hade typ två fel, så det var proffsit ;D På matten var det SOM VANLIGT  ganska slamsigt och ja, det var VÄLDIGT  svårt att koncentrera sej :/    Justja , vi bytte ju platser oxå, hamnade Längst fram med  Måns ... ! Fast en tom plats mellan oss , (undra varför !?)
På biologin hannn jag klart, fast jag vet inte om ajg gjorde rätt, :S
 Hkn var rätt så okej, vi gjorde plättar och Ellen slängde plättarna i luften när hon skulle vända dom !!!! xD
Jag ville oxå försöka, men det gick inte så bra, Ellen stoppade mej, och jag överlät arbetet till henne xD Sen kom jag på att hk lärarn ärju gravid !  
Jag måste säga att det syns inte ! Hon nämnde det snabbt, och jag vart typ chockad! Hehe :)
Sen följde Ellen mej hem, men vi hann bara spela GH en stund och sen skulle hon hem :/ Jag följde hon en bit och se
n när jag kom hemm sa pappa att vi skulle till miinaaa tremeningar,  för deras pappa fyller år idag ! Så då for vi dit, mumsade i mej massor me saker, men mest kolakakor och smörgåstårta :D
Det var några pluttisar som typ var fyra år som var där, och eftersom dom inte kunde sitta stilla en sekund så lekte dom med mej brorsssan och Edde ! typ i en timme.
Tror att dom hette Meja och Nova och dom va ju tvillingar ! Sen satte jag mej i soffan med alla andra vuxna  och då kom Sofias föräldrar in (dom e grannar) och Carina sa att Sofia och Linnea var hemma hos dom så jag tog chansen att göra nåt vettigt ( xD) till Sofia, och där såg vi lite tv, och armbrytnig, ( Linnea och Sofia vann typ hela tiden över mej! men jag var faktist nära att vinna! :) )och nåt spel som hette nånting .. Vi hann inte spela länge så då skulle Linnea hem, kort därefter jag med ..
Väl hemma gjorde jag mej klar och satte mig vid datorn, (läste för Celia oxå)och ska snart lägga mig ..
Alltså jag ska somsagt ha tandställning (räls i öfre käken)    och var i Skellefteå hos tdl, och idag vid lunch fick jag ett sms och där stog det att jag ska till tdl imorrb oxå! Fast i Ske-hamn ..
Jag är typ jätteförvirrad !! :S Men nu ska jag snurra mig i säng i ett hav av små förvirringar ....   
Pikkkture is are cokmimng thise( visst är jag duktig på att stava på engelska? xD) ----- >




  KevinBorg <33333


Harebra! <3 ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0