Fredag den trettonde !

Hejsan    ! Idag var skolan rätt så hyfsad, väntade bara tills skolan skulle sluta, skulle fara hem till Melle, så jag skyndade mig till Melle och var med hon enda tills vi skulle på discot :D Det var kkul där,, men om man inte har nån och dansa med så ja, då kunde det ju ha vart bättre.. Idag är det den fredag den trettonde! Men med tanke på det så har jag inte haft nå otur! :S Jag med min stora otur ! Fast vi får väl se nästa vecka, då jag får se svaren på engelska som viii hade prov i .. xD Men nu ska jag kolla in apa, göra mig klar och lläsa sen SOVA! Jippi! Var på discot i femm timmar ungefär .. Så jag är helt slutkörd !! xD Undra vad som händer i helgen? Vad ska du göra i helgen då? :D
 Dagens bild --- >
 Eller alltså såhär är läget,.. Dator är kaputt eller typ har dampat ihop så jag kan knappt skrivaa !!! Skit fator! Så jag får väls lägga in nåt imorrn ..

Ifall jag inte hinner skriva imorrn, så ha en Bra Alla Hjärtans Dag !!!  För det ska då jag ha!

Harebra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0