Idag är idag

Hellu världen!
Idag har jag vart med Melissa och Celia, meest Melle :]
Melle har sovit över hos mig och vi har haft jätte kul :]
Idag har vi varit ute i  lekparken med Celia, det var kul, fast det var JÄTTE mycket snö i lekparken!!
Allt var över snöat, och och det var ganska mycket snö på min rygg xD
Kallt!
Vi ska kanske fara på bio , jag tycker vi ska få de, men ja, det häänger typ på mamma, :/
 Just ja, vi har ju Sportlov nu!!! :D :D :D :D
 Och vi kanske ska till Arjeplog och vara hundvakt :D
Jag och Melle, om hon får .. KAnske kanske inte ..  Hoppas det!
Iaf så har vi bestämt namn på våran hund! Frasse, blev det, efter flera månaders bestämmande ..
Han har blivit ganska stor nu!
 Busar och håller på :D
Om ni vill kan ni ju gå in på hemsidan och kolla på bilder..
 Han var den enda killen i kullen, Shaggy heter han egentligen .. :]   Jussikia .
Nu ska jag och MElissa fortsätta att nörda datorn, :D
 

 Den verkar bra, kanske ska se den :]



Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0