Kul :D

Hellu!
Idag har jag vart med Ellen :) Vi åkte skoter och tolkade baki skotern :D Ellen skrattade typ hela tiden, och jag hade mitt största leende! Det var jätte kul, vädretvar perfekt och alla var nöjda! Fast jag ramlade från bobben typ hela tiden och Ellen med    .. MEn det var kul iaf .. Sen var vi ute en stund, men det vart kallt om fingrarna, så vi gick in, när vi kom spelade vi GH och  sen for Ellen hem, hade tänkt vara med Pajjo, men hon kunde inte .. :/ Idag såg vi på en film på engenlska, den var ganska bra, vi har inte sett klart den, ska görra det imorrn, .. Egentligen skulle man få ha med sig godis, men nu fick man inte det helt plötsligt, för att 6a skulle se med oss :/ Eller var det så? Har ingen aning, men många sa att det var så .. Så då tror jag på de .. Men imorrn ska vi ha med oss godis :D :D :D Fast jag vet inte om jag ska ha med mig godis, kanske ostkrokar elr nåt sånt, .. 
Sorry att jag inte bloggar så ofta, men jag sitter inte vid datorn så ofta längre, och iibland har jag inget och skriva .. 

 Alltså imorrn så är det Sista (!!) dagen innnan sportlovet :D :D eller :/ :/ , Det ska bli kul att ha lov, men kompisarna då? Dom kommer jag inte å träffa på en vecka eller mer ! :´( KAnske några, men inte dom som jag inte brukar vara med hemma, bara på skolan ..
Alltså äre typ olagligt och ladda hem spel till mobilen gratis?? :S

Här kommer dagens bild -- >

 Sweeet! ;]

  No music, No life .

 Vart e Frasse?? (vår söte lille valp heter det .. eller snart våran :D )

Harebra! <3

Kommentarer
Postat av: KusinIda

Jasså.. Ha ni bestämt er för "Frasse" nu. =) Hoppas allt är bra med er! Kramar i massor! Saknar er!!!!

2009-02-27 @ 12:24:19
URL: http://idisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0