Solen skiner (ÄNTLIGEN !!) 10/2

HeJsAn! Idag var det en superkort skoldag för mig! :D Jag hade bara up och svenska och lite rast  :) Jag skulle till tdl för jag ska få tandställning ! :/ Fast jag fick ingen, skulle typ bara på lite information, dom pratade på i typ en halvtimme! Pappa trodde inte att det skulle ta så lång tid, men det trodde jag, så jga slog vad med att jag skulle vinna, fast pappa visste inge ! xD Så man kan ju säga att jag vann :) . Ska typ ha tandställning i två elr tre år !!!! Inte kul, men jag ångrar mig ju inte precis, jag får ju snygga tänder sen när jag blir äldre, och gör jag de inte nu, utan typ efter att jag fyllt tjugo, kostar de ju bara en massa pengar ! :S          Solen skiner idag ! Gissa om man blir glad? Jo, jag blir då de! Ska nog gå ut en stund me Celia .. Men innan dess har jag tänkt baka samma chokladmuffins som jag gjorde med Pajjo i helgen .. Dom vart så goda !! [ Recept hittar ni på  http://www.tasteline.com/recept/Bea_s_Chokladmuffins ] [[Hoppas att den syns och går att klicka på, för allt vill ju jävlas med mig, så bli inte förvånad om de inte funkar ! ]] Men ska nog spara dom tills på fredag, då kommer moster och mormor på middag, det blir ju e perfekt effterrrrrättttt ! :D          Igår var jag på bibblan och hämtade sju böcker som jag beställt, och jag har ju redan typ fem böcker hemma ! Nu måste jag läsa som en boknörd för att hinna läsa ut alla! Fast, man kan ju alltid låna om .. :S        Jag är typ allergis( eller hur de nu stavs) mot mjölk och sånt ... Har jjjätte ont i magen hela tiden ! De e inte kul !!! :(             



Svar till kommentaren av Sofia :  Varsågod ! <33





Här kommer dagens bild -- >           




                       Solen skiner !



Och jag hoppas att Solen skiner x-tra mkt på alla mina älsklingar i Ske-hamn ! :* <3333      

[-]aReBrA! <3    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0