Tråk

Hellu !
Jag var somsagt till Sofia igår :D Och det var jätte kul! När jag kom dit så var Emma redan där, och efter att jag kommit, så kom Frida och Linnea och Olivia nästan efter :) Sofia öppnade presenterna och sen gick vi upp och åt tacos :D Det var jätte gott! Efet det sjöng vi typ singsta i över en timme xD Men Emma den stackarn kunde inte sjunga i slutet, hon fick jätte ont i halsen! :( Efter det såg vi Melodifestivalen och sen såg vi Hot Chick :D Den var jätte bra, men inte så fräsch på alla ställen ! ;) Mellan pauserna hade vi jätte roligt, och jag tror alla var jätte trötta, iaf så var jag de, och när jag e trött så kan jag bli sur, men nu vart jag jätte slamsig och barnslig xD  och sen hade jag jätte roligt för så fort jag såg Emma i ögonen så la jag mej på golvet och skrattade jätt mkt! Fattar fortfarande inte vad som tog åt mej! Skrattade så jag började gråta! xD  Det var hur som helst  super kul! 

När allt var slut så var klockan säkert runt tolv, och då följde jag Linnea och Frida en bit, jag skulle sova hos mormor :)  Det var kul, och så hann jag träffa Fridas hund Rally :D Han var jättesöt!    När jag kom hem till mormor var jag helt utpumpad!  Jag somnadde så fort jag la huvut på kudden!   Sen har jag som bara slöat hela dan och myst framför tv:n :) Sen kom jag på att vi har ju spanska läxa till imorrn! :( Och jag har ju typ bara tränat en gång! Så nu sitter jag här, med läxa att göra och med ett huvud som inte fungeraar! 

Vet ni? Att när man har haft helg eller lov så börjar jag längat efter skolan! Eller ja, inte  skolan, utan kompisarna! Dom betyder så jävla mycket att jag saknar dom, eller kanske inte bara kompisarna, utan allt och alla, rasterna, kompisarna (SÅKLART!!).Dom enormt tråkiga lektionerna kan vara bra!( ibland iallafall!), och lärarna är väldigt bra, (inte alla men..) och alla andra elever gör skolan tilll skola(eller om jag säger tonåringar)! För det är en vana som jag inte vill bryta, att gå i skolan! Jag kanske är helt knäpp som säger så men, jag gillar skolan! De flesta säger ju att - Åå, skolan! Dit vill jag inte!!  Men det är ju där man lär känna nya personer, lär sig att göra fel, (och av misstag lär man sig ju, eller hur?)att hitta bästisen/-arna och sin absolut värsta fiende! Ja, skolan är den del av livet! Fast ibland kan det ju kännas surt att stiga upp sju, halv sju på morgon! Det gillar jag inte! Och att dde flesta ska byta skola i sjuan!? Och maten(som har blivt inte myvket, men llite bättre)!  Visst, alla har nåt att klaga på, men, allt kan ju inte vara perfekt!


 :D

Harebra! ;]

P.S - Hoppas ni inte svimmade mellan raderna! För det vart ett väldigt långt inlägg! .. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0