Valentine´s Day

Hellu !
Idag äre Alla Hjärtans Dag ! Det  har vart en ganska bra dag! Idag vaknaded jag ju såklart av att mamma kom in och väckte mig !! :( Klockan tio! Sen kom Celia och dom höll på med mig ända tills jag var fullt vaken och allt annat än glad xD  Iaf så försökte jag på alla sätt och vis somna om men det gick ju inte ! Så då klädde jag mig och sen ville mamma se på några bilder som jag hittat och så satt jag vid datorn ett tag, gick till mitt rum, snabb städade det och gick ner och åt lunch .. Nån slag frunch kan man säga, resterna sen igår, och det var inte precis äcklig mat ! Det var nåt jätte mumsigt kött och pappas gratäng ! :DJag åt det och sen skulle mamma och Biggan fara och kolla tapteer till oss .. Så då ville jag oxå följa med, det gick ganska snabbt att äta för mig då ! Jag slängde nästan i mig maten och sen bar det av till (ja, vart det nu var vi skulle ! ) Sen efter färg och tapet fpr vi till Solbacken och köpte mat,, det tog kanske en timme ( jag vet , vi är inte snabba!! xD ) och sen for vi på djur affären :D Mamma kollade in nåt till hunden och jag och Biggan gick en stund men sen orkade jag inte det så då drog jag med Biggan till djuren och dom var jätte söööta ! Speciellt nån slags råtta eller nä, inte en råtta men en typ nån släkting till chichillan eller var de schiuauan (hur stavas det???) ? Ja, nnåt släkting till nån .. Typ Dunsa eller Dunga eller iaf nåt på D .. Sen for vi hem och sen har jag inte gjort så mkt .. Hoppas jag kan ladda in en bild eller två idag ! Justja ! Jacob fyller ju 7 år idag! Jag måste ju ringa och gratta han!  Nu ska jag lata vid datorn  eller ja,, Celia vill ju spela FEM MYROR ÄR FLER ÄN FYRA ELEFANTER  så jag får väl se hur länge det blir att lata här .. Men Carl och Edde håller ju på att leka med henne nu så då får jag väl hoppas att de inte tappar intresset på en lång stund! Mamma pappa och Biggan ska typ göra lyxmiddag  idag, och sen ska vi mysa framför tv:n och heja på dom PROFFSIGA artisterna, iaf de flesta, hannnn inte se vilka som åkte ut förra programmet, vet du vilka det var? Hoppas attt Emilia gick vidare till Globen! Hon var jättebra !
Dagens bild ---- >



  Önskar du att nån speciell ska säga det till dig?



Harebra! <3 Hoppas att Du får en jätte bra Alla Hjärtans Dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0