Winners ! :D

Hejsan, ! Idag vann vårt lag i fotboll :D Jag kanske måste förklara lite mer.. Såhär var det  : På gympan fick frivilliga tjejer och killar anmäla sig till att spela fotboll, oxå de vart några från A och B .. Dom har tränat varje måndags lektion på gympan och här var resultatet!!  Vi som inte spelade var och kollade på läktaren .. Det var kul och jag tror vi skötte oss bra, för vi fick ingen tillsägelse (elr hur det nu stavas) från Stefan, han sa att om vi inte skötte oss bra skulle inte Skelleftehamn få nått bra PR vad det nu kan betyda :S Örjan spelade mot Bergsbyn. Killarna spelade en halvlek sen skulle tjejerna spela en halvlek och sen killarna och sen tjejerna, och när allt var slut skulle man lägga ihop resultatet  som alla hade spelat (inom lagen såklart!) ungefär så tror jag :)  Idag har jag skottat infarten för mamma kunde inte komma sig in på gården :/ åsså ska jag leta recept till mamma på datorn, chokladmuffins ska vi nog baka :D Pajjo ringde, kanske ska vara med henne nu, jag menar vi är ju lediga imorrn så de gör ju inget att de e lite sent ! :P Men nu måste jag sätta fart om det ska bli nåt bakande ! Kanske lägger in några bilder av vårt mumsiga resultat :D
 Harebra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0